Förlåt Pilar och Marre

nu ska jag meddela en sorglig sak (tycker p och m)
i sommar ska jag bleka håret, så jag kommer bara inte bli blond, utan skitblond.
Jag hoppas att ni kan förlåta mig för detta, och att vi i fortsättningen kan ha ett lika bra relationship som vi har nu.
En sak som ni kan vara glada över är att jag iallafall ska färga håret brunt på måndag.

Pilar och Mariam , jag vet att ni tycker att jag är buttttugly i blondt, men ska jag vara ärlig så saknar jag det lite. så nej, ni kan inte få mig att ändra mig. :)

jag älskar er, det vet ni <3

oao
corr

Kommentarer
Postat av: Lissy

Ja :D blond-corr! har alltid sagt att du ska bli blond igen ju :D woho

2009-02-07 @ 23:35:34
URL: http://lissy.devote.se
Postat av: Reuter Wayne

Då kanske du blir het igen ; D

2009-02-08 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0