förlåt PB! ;P

Tja!

Jag har varit duktig idag faktiskt :D Har ridit Ricki, städat sadelkammaren och så har jag mockat! go corr!

haha, imorse vaknade jag halv åtta för att jag hade drömt om Robert Pattinson, och då var jag tvungen att fortsätta lyssna på Breaking Dawn! Lyssnade en timme och höll på att verkligen dö så jag var tvungen att skicka ett sms till Pilar.
HON ÄR JU GRAVID , ledsen om jag väckte dig men jag var tvungen.
haha, sen ringde Pillan några timmar senare , ; gör aldrig om det där corr
hahaha
förlåt, nu kanske jag har förstört för er som inte har läst/lyssnat på Breaking Dawn, men vet ni? det skiter jag i :)


Jag vill ha en egen ö. jag tror jag ska önska mig det av mamma när jag fyller.
Fan va chill, det vore nått det..

orkar inte
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0