det vände! yeyyyyayaa

nu vart jag helt plötsligt skitpigg! haha, helt crazy. Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra faktiskt, sitter och kollar på 90210 men det är jobbigt att sitta still..

jaaaaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. kan ju berätta vad jag ska göra på lovet, inte för att någon bryr sig utan mer för att det blir lite att skriva :P haha så jag inte sitter och har tråkigt menar jag!

Imorrn ska jag bara rida massa, och fortsätta att fixa i huset (Y)
På onsdag ska jag rida och sen ska jag till Uppsala med Pilar och Sannah :D fett av oss
Torsdag blir det massören med hästarna och så rida ofc
Fredag kanske Sandra kommer, mihihiiiihihih
Lördag får vi la seeeeee
Söndag; 18! Happy b-day to myself alltså. yehu

Alltså mitt lov blir rätt chilligt. Men vet ni vad? Jag vill verkligen åka pulka, kanske kan Olsson och jag göra det på lördagen om hon kommer? mohoho vore fett.

och förresten? varför finns det inte lika snygga lärare på ksk som dom har i 90210?  fan det är ju orättvist, vi har massa old people som stapplar runt i korridorerna och ser ut att behöva käppar när som helst. Kul att dom i tv-serien har 23åriga skitfräsha lärare. Ja, varför kan inte mitt liv vara som på film? grrr fan


puuuuuss

Kommentarer
Postat av: sandra

Lätt att vi ska åka pulka, LÄTT. Har ni inga skidor också?

2009-02-23 @ 21:24:09
URL: http://saandraolsson.blogg.se/
Postat av: sickan

Ge dig carro, nu är du dum. Odis är snygg!

2009-02-24 @ 00:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0