Bara för jag heter Corr

men hej

jag är lite sur, men jag tänker ändå vara glad. deni!

skolan idag var fan rutten, hatar tisdagar! Började med idrott, jag var ganska duktig faktiskt även om jag inte kunde stå på händer och shit bara för min handled :/ förut kunde jag faktiskt både stå på händer och hjula.. fifan ja.
Men jag är fortfarande kunglig på dom där ringarna när man ska snurra och så, ja jävlar vad kunglig jag är.
Efter idrotten har vi TRE timmars hål. TRE TIMMAR, det är inte fränt alltså. Men jag var duktig och pluggade natur då faktiskt! Sen hade jag andra skitlektioner och sådära

Nu har jag ridit Ricki, han är söt. Sen pussade jag lite på Timmy tha man och Trixie också, fast Timmy nockade mig :'(

Förresten så gjorde jag och Syffe en låt idag i skolan :) Den handlar om mig :D alltså, kan en låt bli bättre eller ? :)
Såhär går lite av den , för vi är inte klara än :
Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig bara för jag heter Corr
tjock och mullig inte så gullig , rullar jag som en boll
ingen tycker om mig , ingen vill ha mig men åååååh va Corr är skön

okej, den sista raden kom jag på själv :) väldigt stolt faktiskt. Och sen ska det vara sånadära slisk-ljud ni vet? mellan vissa rader.  melodin är ju egentligen den där med att mask är gott , men då är fan jag roligare att sjunga om än maskar !

hööm vad har mer hänt idag ? Jo, jag har sett mannen i mitt liv, eller ah iallfall mannen med utseendet i mitt liv. hur har jag missat han förut? galet korven!
Denise hade redovisning om Ed Westwick idag, och vafan han heter egentligen Edward, då vart jag helt yr och det kändes som om jag skulle svimma. Jag menar EDWARD, gosh mina ungar ska heta Edward allihopa! okej, kanske Edwardina också..
jag tror att det fanns en andledning till att jag var så besatt i tvserien Ed Edd och Eddie på cartoon förut :P assköna snubbar. Jag tänker nog köpa en guldfisk och döpa den till Dubbel D, sen får vi hoppas att fanskapet dör fort så jag slipper mocka fiskbajs! UÄÄK

Jag vill att Irländarna ska komma snart också, jag saknar Sean och Adam råmycket, världens skönaste grabbar dedär :) Hoppas att dom vågar åka med till sverige iår, dom är ju lite rädda för killarna här ! :D inte för att dom är läskiga, utan för att S och A helt enkelt tycker att dom ser bögiga ut :) What the fuck are the swedish dudes doing with their hair? ah , jag vettefan, låt det växa!

jag ska glida, käka pannckkakkkeaaasss , gillart inte så mycke, men vad gör man när magen kurrar ?

ooooooooover and out
korven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0