17 februari

gratttttttttttttttttttis min älsklings babe , min snyggaste PB , min bästa girlfriend och min BFFF! :D:D:D:D:


just det hej :)

sitter och gäspar, för jag är trött. Ska väl snart borsta gaddarna sådär.
Jag sitter också och taggar med SvampBob eftersom att det är idag det gäller! haha, om jag inte får ett svinbra betyg börjar jag fan gråta! Kollar på massa SvampBob klipp, alltså killen är ju kung! Fast min favorit är ju ändå patrik, han är så himla dum så han blir smart :D typ som jag :D

mjääk går till halv fyra idag, sen ska jag hem och mocka skit och rida Trixxxxxan. Sen kanske jag flyttar in några fler jackor och skor i huset :P Seriöst det är fan jobbigt :)
sen blire PLUGGGGGGGGG :'( jag har matteprov på fredag och jag kan nada, men det brukar lösa sig :) Man får le lite extra mycket åt Mr P bara :D (och shit tänk när jag tar ut tandställningen va bra betyg jag kommer få) :D:D::D:

ja, det är fan bara 16 dagar kvar med min tandställning nu. Känns ju typ som att det kommer bli ganska S.K.Ö.N.T att blir av med helvetet! :D wuhuuu då tänker jag garva hela tiden, fast det blir lite svårt för det gör jag redan

shiiiiiiiiiet jag hade en askonstig dröm inatt alltså! : O Det var typ kanske 20 pers som gick med pinnar i händerna över en råstor gräsmatta , och sen när dom kom fram till mitten typ så låg jag i en hög där. Sen började alla peta på mig med pinnarna och typ sjunga massa wierda saker. Det slutade med att jag ställde mig upp och så var jag helt fuckad. typ mitt ben satt där armen ska sitta, huvudet på tån. haha det var fan gansksa läskigt.

nej ska glida
over and out
cöööörv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0