why gooood whyyy?

okej det där kanske var lite väl dramatiskt.
Men jag blir så sjukt trött på mig själv ibland. Jag är verkligen inte blyg. Alls. Aldrig.
Men sånnahär saker är jag så jävla dålig på, jag kan inte, jag törs inte. Skittöntig verkligen! Men jag ska fan ta mig i kragen nu. hahah, seriöst jag kan inte vara så feg.

nejrå
jooooooooooooo
nejjjjsajaaaaaaaa

Får pisk av Marre för hon är lite bättre på sånt skit än mig, och hon tycker jag är töntig och dum haha!
Och ja, egentligen vad fan kan hända?

Ett tag där var jag taggad för utgång ikväll med, men neeeeeeeeehej ingen skjuts. Nu ska jag tröstäta pepparkakor och lyssna på arg musik.
Lär nog duscha iallafall, vart rätt blöt där på ryggen alltså när jag red Puma, hahaha. mmmmmmmmmmums vilken tjej.


nej men allvarligt, ska fixa det där nu. Corr kan. Corr ska.
eller


Hals-lös men det var julafton och då får man vara utan hals:)



Alltså kolla vad jag hittade när jag städade igår, mina skruvar! Dom här har alltså suttit inne i mitt bäcken för att hålla ihop det. Dom är fan brutala!! Kolla liksom storleken bredvid pennan. hahaha PAIN

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyyyygg bild :)<3

2009-12-27 @ 00:55:54
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0