vissa är plastiga medans andra gillar plast

shulululu
Kom hem från Sala för ett litet tag sen bara, höll på att dö när jag gick från bussen. Jag menar, 25 MINUS !? Varför? Whyyyyyy? Kul att det ska vara 30 minus på nyår, guuuud så mysigt. Ska sticka helkropps-strumpor åt alla som ska vara hos Sara. HAHAHAH fan va fult. Nico ska få en lila, för jag vet att hon gillar det. snäll-jag vet.
Iallafall så åkte jag ju plast idag med Pilly, Lisa och Mandy :D HAHAh sååå mycket roligare än pulka, seriöst det gick skitfort! Och dog när Pilly råkade komma på guppet och flög hur högt som helst. hahah

Imorrn ska jag och Pilly till Uppsala med halv tio tåget. hahaha , fråga mig inte hur fan jag ska få Pilly att komma upp den tidpunkten. Igår hade hon tydligen vaknat kl 4 på eftermiddagen. haha, herre.
Måste hitta en fucking klänning till nyår.. nagellack, va för färg!? Smink måste jag ha, armband, halsband, ringar. Nej-skjut mig. Jag är så dålig på sånnadär girl saker. :/ Hittar aldrig snygga saker.
Aldrig.



Min lilla kisse som vi hittade.. eller hon hittade oss.
Nu så såg jag att hon hade märkning i örat, så kanske får hon åka hem till sin riktiga mami eller papi :(:(:(

peace


Kommentarer
Postat av: camilla

hihi kööp det du mee corris :D köpt på kappahl :D buy it

2009-12-29 @ 23:20:18
URL: http://camillaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0