vill ha Marres bastu

morrnmorrn

Alltså när det är så här kallt borde man inte ens behöva gå upp ur sängen alls. Höll på att frysa ihjäl när jag vaknade för mamma jobbade och jag glömmde att höja värmen innan jag somnade. haha så jävla idiotisk.
Det är vid sånna tillfällen man önskar att man var hemma hos Marre, skojar inte när jag säger att hennes rum är som en bastu. Hon har så brutalt varmt så man dör. haha! När man sover där kan man ibland vakna och vara helt jävla dyngsur och vara på väg att dö av värmeslag, men Marre kan ligga med duntäcke och grisa ändå. skum tjej alltså.

Idag blir det nog ingen ridning för mig, fööör kallt. Inte bara för mig, för hästarna också.
Ska snart gå ut och släppa ut dom, men jag vill verkligen inte klä på mig alla vinterkläder, det är skitdrygt.
När dom är ute ska jag nog plocka ut mer saker ur huset, för jag ska ju flytta in igen. hahah det är också skitdrygt, hatar att bli svettig.
Seeeeen på eftermiddagen tar jag nog bussen in till stan och åker pulka med Pilly :D Fett roligt, älskar att åka pulka. Eller egentligen ska man ha bob det är huuuuuuuuuuuuur kul som helst :D

Nyår i övermorrn, hör ni det tjejer?

Jag är så jävla nöjd med mig själv just nu, HAHAH. jarå det är jag.

Nej jag måste väl gå ut. Önskar att jag hade en overall att sätta på mig, och sånna där vantar med snöre igenom ni vet? Och en mössa man knäpper under hakorna. fan va mösigt.
För mig blir det hulahula-kjol, bikini och flippisar. mmm va skönt


peace


Kommentarer
Postat av: p

jag har en bob, och du och jag måste prata face to face...

2009-12-29 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0