vickmeister to spain?

hahaah roligaste på länge var att Vicky har blivit erbjuden att komma och prov-dansa för att kanske få jobb som strippa i Spanien. HAHAHAHHAH jag dör!!!
Hon hade rätt utseende tyckte dom, HAHAHAHH men tänk när hon kommer dit och lägger av världens största rap. HHAHAHAHH jag dör verkligen, hon skulle fan åka dit bara för att göra det!

haha, okej ska lugna ner mig.

seriöst jag gör inte nått annat än sover nu förtiden, och jag älskar det.
nuuuuuuuuuuuuu ska jag sova lite mer

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah kan tänka mig mig själv komma där i mjukisar, fjärta och peta näsan och fråga om dom ska ha en lapdance eller, jag får jobbet direkt...:)

2009-12-28 @ 22:51:38
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0