vet du inte vad en glurrbulle är pöjk?

Uppsala hela dagen med min fina lilla gris Pilly :) Vet inte varför det alltid är jag som lyckas göra bort mig.. alltid, det går fan inte att ändra på. Men, hur kul skulle livet vara utan lite pinsamheter va?

Idag så började det med att jag åkte upp i en rulltrappa och trodde att Pilar var bakom mig, så jag snackade och garvade på som vanligt. Sen när jag vänder mig om upptäcker jag att det är en old kärring som står där och Pilar har inte ens hoppat på rulltrappan. Jag ba: Men åååh vafan tog hon vägen. HAHAh jag ville dö, kärringen måste ha trott att jag var psyko.
Sen så skulle vi gå ut från en affär och så klappade jag till Pilar på röven (som för övrigt är mycket fast och fin) så att det lät som fan, och hahahah när jag vänder mig om så går det två killar skitnära oss och deras ögon höll på att ramla ut.
Och för att komma till det värsta av allt.. Vi skulle köpa fika på stationen som vi skulle käka på tåget, Pilar betalade först och hade köpt en kanelbulle. Och när det är min tur frågar killen i kassan om det var en likadan som hon hade köpt. Då säger jag: nej det är en glurrbulle. Fick världens blick och så kollade han i påsen och sa: Det heter wienerbröd, haha och glurrbulle det var första gången jag hörde det.
hhahahah alltså det låter skittråkigt men både jag och P höll verkligen på att dö! Och det värsta av allt var att bakom mig i kön stog en sjukt snygg snubbe.
Men äh jag är ju så fruktansvärt charmig, hhhheheheheh så det gör inget.

Köpte iallafall en jävla klänning, seriöst jag ser ut som en prostituerad transa i klänningar. Men jag gillade den här för den var svart och inte så töntig. haha! Sen köpte jag lite annat skit också, som man tydligen behöver.

Imorrn är det nyår, hoohhoo jag är så taggad så jag inte kan sitta still i soffan.
Nej förresten, det var för att jag var kissnödig.. Måste nog springa till toan innan det blir en blöt soffa här hemma :)

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0