this is some funny shit

Julafton igår var skitbra, mina kusiner är sötast. Enda barnen i världen jag gillar :D haha!
Fick massa fina julklappar också, pengar, undekläder, armband och halsband från Thomas Sabo, öh eh GODIS, smågrejer och sen så får jag ju sadeln, bröstan, stigläderna och så i julklapp också :) Plus tröjan och hörlurarna jag fick i förrgår :) sweeeeeeeeeeeet as hell


Idag så blir det utgång i lille Sala, jarå.
Är fan lite taggad, trött, mätt och fet. Men taggad.
Undrar om klackarna kommer hålla för min nu något feta julmats-kropp eller om dom ger upp och sjunker ner genom marken eller går av. Det återstår att se, skulle vara rätt kul om det hände. haha

JA just det HHAH, satt nyss och kollade igenom bilderna från Rhodos-kryssningen. HAHA och jag dör, gissa vem som syns i bakgrunden på en totalt ovärd bild? JO, ingen mindre än Mr Face-eater !! hahah fan vad jag garvade när jag såg att det var han.



okej, man ser inte så bra nu när bilden vart så liten. Men iallfall så är det face-eater. Undrar vem som tog den här bilden.. HAHA kan det ha varit Marre som ville ha ett kort på killen från Andra Avenyn? mjorå
Face-eater har faktiskt rätt fint hår. HAHAH men sen är inget fint mer.


Kär har jag blivit också i Sean Kingstons låt Shoulda let U go. skitfin verkligen, lyssna på den era suckers :)


Nu ska jag göra iordning en säng till Carro som ska parkera sin stjärt här inatt. Kommer säkerligen inte vara på bädda-säng humör när vi kommer hem inatt. haha

peace

Kommentarer
Postat av: nicolina

haha tänk om han läser din blogg :D

2009-12-28 @ 00:44:20
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0