svinont av svinsprutan

HOLA

Dagen har mest bestått av att säga AJ och AKTA MIN ARM! Och jag är inte ensam om att ha sagt det lite för många gånger. Vickmeister klämde på min arm typ 10000 gånger och jag dog lite varje gång. HAHA men det var rätt kul ändå att hon glömde det hela tiden. Mitt i håltimmen blev jag asdålig, fick nog feber tror jag och frös och mådde illa. Men jag halvsov lite på en hård träsoffa ett tag och Vickmeister gav mig en alvedon och då vart jag bättre :) JA och jag är asarg på Hagge för ni skulle sett hur fruktansvärt jävla dö-hårt han smällde till mig med knytnäven precis där jag har tagit sprutan. Började fan grina. haha

JJAAA och vad mer? Buljong är fortfarande lika roligt, HAHAH och herregud jag dog av Leo idag.
Mami och jag drog till Vås när jag slutade skolan, vart lack som en palsternacka för att jag inte hittade en mössa men jag fick en Lacoste väska av mami och så köpte vi handtag (till hästarna) och beställde en ny tävlingsskjorta. Så vart jag kär i en KL jacka att rida i, men vet inte om det är värt att köpa en jacka för 3000 att rida i. eller, jo det tycker jag. men inte mamma.
haha

meeen nu tror jag att jag börjar få feber igen

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0