Run to the hills

Run for your life


Nu ska jag plugga. Fyfan det tar emot ska ni veta. Först blir det historia och sen specidrott och efter det tänker jag lägga mig framför tåget..

Idag var det mest snack om nyår och jag tror det kommer bli helt sjukt kul :) Haggan och jag ska köpa lösögonfransar iaf, haha det är en sak som är säker!
Nej men det kommer bli galet med så många tokjävlar på ett och samma ställe! haha


Tror också att jag har blivit 10 år igen, HAHAHA iallafall så beter jag mig som det i skolan när jag får syn på vissa saker. hehehe. (det är askul att nico känner this sak, hon måste tycka jag är totalt slutkörd) HHA

nej plugggggggggggggga mera

peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

run to the hills! fan jag blir stolt att du lyssnar på lite rockklassiker :D så skare va

2009-12-08 @ 23:33:23
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0