redo

Sådär ja! Nu är jag redo för årets julafton, har fixat granen som inte ville men som till sist var skitfin :D Sen har mami och jag gjort knäck och skinka. Jag ser nog ut som en knäck nu och jag har typ pisk-sår på mina fingrar för mamma snärtade mig med skeden varje gång jag tänkte smaka en knäck.. vilket var typ ungefär ca hela tiden :) HAHA :D

Nu mår jag lite illa, kanske skulle ha lyssnat på mami och inte käkat dom där sista 10 styckna... Men vafan, det dröjer ju ett helt år tills nästa gång, måste ju hamstra lite förfan. Värsta är att vi har massa kvar i kylen- men neehej dom ska med till mormor och morfar imorrn. tji fick jag.

Ser faktiskt fram emot julafton, även om jag nog inte kommer få en chihuahua och Lil Wayne i julklapp. Men får iallafall träffa tjocka släkten och käka morfars mat, inte illa pinkat det heller :)

Ikväll ska säkert alla sitta uppe, ni vet uppesittarkväll. Det är inget för mig, för då känns det så länge tills det är julafton hahah så jag ska lägga mig senast elva :) eller ja det kanske inte var jättetidigt, men jag får inte missa so you think you can dance!

JAAAA och jag är fett taggad för juldagen och nyår nu när drickan är fixad, skorna kanske hinner komma från Vittinge tills fredag (snälla gud) MEN vad fan ska jag ha på mig på nyår? Alla kommer vara skitsnygga så kommer jag komma i slitna jeans och grå tjocktröja. Men nej , jag ska fan hitta en klänning!! måstemåste

Justdet, tröjan från Zoovillage var asnice, lite stor men det gör inget för det är en sån modell som ska vara lite stor plus att jag älskar lite stora kläder :D haha! Och hörlurarna äääääääääälskar jag, min julkärlek :D

kan ni inte bli bättre på att kommentera, alla mina 20 tusen läsare? avavav ? :D Men om ni vill skicka hat-kommentarer gör det hellre till Kissie eller Dessie eller någon annan som är van. Jag blir så ledsen och röd om kinderna mina. hehhehe

nejfifan jaaa

imorrn är det jul så jag tänker inte säga g.. jul förns då :D

ha en bra kväll
smell yah
peace

Kommentarer
Postat av: ida

en kommentar här va :)

2009-12-23 @ 20:48:15
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: ida

och en till :)

2009-12-23 @ 20:49:28
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: ida

och en till

2009-12-23 @ 20:49:46
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: Anonym

snart juuul min älskade vän!

2009-12-23 @ 21:26:37
URL: http://viktoriaea.blogg.se/
Postat av: nicolina

god juuuuuuuuul :D

på nyår blir det fett med ös azzå brushan

2009-12-24 @ 21:27:28
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0