pepparkaksdeg i mitt hjärta

Varför är degen alltid godare än pepparkakorna? Alltså när jag gör pepparkakor smakar dom alltid skit. Dom blir jättebrända men ändå kletiga och mjuka, fattar inte riktigt hur jag lyckas faktiskt. Och varje gång jag bakar papparkakor ångrar jag att jag inte bara åt upp degen som den var. Puffig, bajsbrun och alldeles alldeles underbar. (okej nu låter det som om jag bakar pepparkakor 24/7)

Sitter iallfall och fettar i mig deg och julmust nu, finner inga ord. m m mmmmm.
Men den lyckan är kort, för jag ska ut igen till stallet om 10 minuter, mocka skit ska jag göra. hahah och när jag skrev skit så vart helt plötsligt inte mina runda degbollar lika vackra och frestande längre... fan

okeeeeeeeeeej nu blir jag våldtagen av tre katter

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0