morning after dark

sjukt bra låt måste jag säga! :D

Gick upp vid halv 9 idag för jag skulle ta ut hästarna, haha var halvdöd men jag kom upp iallafall.

Idag händer inte sådär jättemycket, ska fixa stallet, rida hästarna så bra som det går eftersom det är stenhårt ute, sen ska jag packa massa saker från mitt hus och flytta in det igen, och så ska jag klippa Puma också.
hahah sen ska jag kolla på först Borat och sen Bruno, kan ju vara dom roligaste filmerna som finns alltså. Precis min hemska humor och jag dör av garv seriöst.



Min lilla Trixie :) Hon var så sjukt fin på träningen i torsdags, vart asglad. haha


Neeeej nu ska jag borsta tänderna och sen smsa lillleee Ida och kolla när hon ska ut idag.

HAHAH och jaaaaaaaaa Tove åkte igår, vart överlycklig.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0