mitt minimala hjärta svider

Jag smälter. På riktigt så började jag störtböla! haha

Var ute i stallet och mockade och så kom det in en ASSÖT liten katt och började skrika, har aldrig sett den förut. Och den var jättegosig så vi guusade lite :) Så fick den lite käk, för den var så jävla mager :( Och sen skulle jag lämna den i stallet och gå in, men då följde den efter mig och satte sig utanför dörren och började skrika jättemycket och då kännde jag mig som värsta elaka människan så då började jag gråta som en jävla galning så då sa mamma att jag fick ta in den :D:D:D:D HAHA så sjukt söt kittie :D Nu har den käkat och så, men jag vill inte ge den för mycket mat på en gång ifall den får magont, det känns som att jag har fått en bebis :) mamma corr
Skoja inte att det är den gosigaste kissemissen ever :D Får se om den stannar kvar här, vi ska försöka kolla runt här hemma om någon känner igen den.. Men jag hoppas att ingen gör det, för jag är kär :)

Vet iallfall att det är en tjej för hon har såndär sköldpaddsfärg tror jag det heter:) Ni vet, vit, svart, och orange :) Och det kan tydligen bara tjejkatter ha :)
Vad ska hon heta? Funderar på Ruti HHAHAHA bara för att vi har en annan katt som heter Randi.

kom med namnförslag vetja, sköna namn.

peace

Kommentarer
Postat av: nicolina

pricki kanske

2009-12-20 @ 20:43:39
URL: http://nicolinae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hagis såklart!

2009-12-21 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0