men hello winter!

20 minus! TJUUUUGO minus!! Fattar ni? Det är ju helt sanslöst skitkallt! Fan man fryser ju röven av sig när man går ut! Och ut måste jag ju gå även om jag är sjuk eftersom jag har lite för många hästar som ska skötas.

Idag har jag inte gjort ett skit. Slagit in lite juleklappar och kollat på Borat med mamma, haha älskar den filmen får verkligen aldrig nog :D Sen nu sitter jag och kollar på Grinchen, han är så sjukt söt :) haha eller kanske inte, men jag gillar honom iallafall:)
Blir nog att sitta hemma resten av dagen också eftersom jag mår skit :/ Ska nog kolla på Lost, ÄLSKAR det :D Ska börja om och kolla första säsongen igen :)

Och jag kom på nu att hon lilla ungen i Grinchen är ju samma människa som spelar Jenny i Gossip :) haha ballt.

Ska nog ta en dusch också, HAHA skitäcklig är jag! Men har ju ny mössa och då kommer jag inte behöva tvätta håret så ofta, kanske till och med får egentillverkade dreads :D hahah fan va äcklig :)

neääääääeee ska försöka ladda upp lite bilder sen, men det går inte så jävla fint med det serrni.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0