jag undrar

Jag undrar varför kändisar blir ännu mer kända när dom dör. Det är jävligt skummt! Typ Heath Ledger, MJ och nu även Brittany Murphy. Skitsorgligt såklart, men ändå. Jag vart asledsen när Heath Ledger dog, för jag älskar hans filmer. Men ändå, jag känner ju inte honom och jag kan kolla på hans filmer när jag vill.
MEN är det inte så? Att dom blir mer kända när dom dör?

Undrar om det skulle vara samma sak om jag dog. Undrar om hela sala skulle gå runt och säga; saknar och älskar corr, hon var så underbar och fin. Ingen kommer någonsin kunna ta hennes plats.
jag undrar...
inte tror jag det skulle bli så, folk skulle nog inte ens märka att den där dryga hetsiga jäveln låg under jord.





Kör en favorit i repris, på nyår mina vänner blir det nya filmer, nya idioter och ett nytt år.
Och bättre kvalitet. heter det kvalitet? kvalité? skit fan i helvete samma

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0