It´s my money honey

Finally, Äntligen, Det var på tiden - LOOOOOOV
okej, egentligen fick jag lov igår, men jag orkade inte skriva ett skit här igår så det fick bli idag istället.

Igår så var vi först i kyrkan, rätt ovärt men Nico fick pris. Jag vart avundsjuk för att det fanns sånnadär hamburgar-godisar i prispåsen. Ni vet vilka jag menar va?
Plus att jag måste nog bli straffad av Gud snart för jag sa massa fula ord i kyrkan! Jag svär alltid skitmycket, men när jag kom in i kyrkan var det som om jag hade blivit besatt för det enda jag kunde säga var verkligen skitfula ord. Så nu är jag rädd att Gud eller hans brushor ska tända eld på mig när jag sover. Fan va ont.

Efter kyrkan gick jag, Vickmeister och Nico och fikade, jävligt gott. Nu vart jag sugen när jag tänkte på hur gott det var. Njöt inte tillräckligt igår :/ fan.
HAHA vi tog brutala kort som borde förbjudas i Sverige. jaa

Sen mötte jag Pilly och Fudd på stationen och åkte till Västerås.. trodde vi ja. eller ja vi kom ju till Västerås , men med en Leksands buss istället för tåg. HAHAHAH hemskaste bussresan ever.
I Västerås tog vi en annan buss till nått ställe och studsade studsmatta! Niki var redan där ska jag tillägga :)
Jag är så jävla värdelös på att studsa, men jag hade kul som fan iallafall :) Niki var asball när hon skruvade sig och gjorde jävla tok grejer i luften! haha

Idag ska jag pröva min tröja som kommit från zoovillage, ska testa om hörlurarna jag beställde är schöna, ska svära för att min ipod inte verkar funka utan laddkabeln i HHAAHA, ska rida Puma och Trixie, ska krama mamma, ska göra julgodis, ska väga mig FÖRE julgodiset, ska klä julgranen :D:D:D:D

Imorrn är det julafton, wiewiewie!! Hoppas den blir lika bra som förra HAHAHA. Ska iallfall åka hiss upp till mormor varje jul nu, ni som fattar fattar. Ni andra, sugere?


You would not belive you eyes, if ten million fireflies lit up the world as I fell asleep
Cause they fill the open air, and leave teardrops everywhere

I´d like to make myself belive that planet earth turns slowly

JAG ÄLSKAR DEN JÄVLA LÅTEN!

Owl City - Fireflies


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0