imorgon börjar mitt liv

Imorgon får jag jullov. Eller vi får jullov, hela skolan. Ska inte vara så jävla egoistisk.

Iallfall så ska vi vara i kyrkan men jag har inte en aning om vilken tid, antingen kvart i nio, nio eller kvart över nio. Kommer säkert komma försent och så får jag gå in i kyrkan helt ensam och alla kommer tro att jag är jesus. typ.
Efter kyrkan så ska jag och she male-sen fika:)
Och HAHAH sen ska jag, Pilly, Fudd, Niki, ElinL, och kanske Hevend och Jani åka till Västerås och hoppa studsmatta! hahah så jävla skadade! Kommer slå ihjäl mig som vanligt!

Nu ska jag ut och ge hästarna hö, dom små hungriga asen :)
Sen ska jag fan sova, jag älskar det och får aldrig nog! haha

peace

Kommentarer
Postat av: mändi

mmm... lil wayne!

2009-12-22 @ 23:27:35
URL: http://sveedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0