"högpresterande samhällsklass"

Några av brudarna från våran klass var med på tv nyss och pratade om stress, HAHA och jag dör Seyran är så jävla rolig för hon framstog som en Göteborgare med massa ilska inombords! Haha för skön tjej.

Roligaste måste ändå ha varit att dom presenterade våran klass som " en högpresterande samhällsklass" HAHAHAHAHAHHAHHAH lick my buuuuttttt! Nej så kul var det kanske inte, men det tyckte jag och om jag tyckte det så är det så.

Vet ni vem jag träffade idag i skolan? Min älskade Pilly som har varit dödssjuk i ungefär fyrahundra år! hihih, det var asskönt att träffa henne igen :)

Har läst igenom allt på Historian, det var asmycket och det var skitdrygt! haha, men imorrn ska jag plugga in allt det jag läst i mitt huvud. Lite har faktiskt redan fastnat :) Sen nu har jag hittat lite fakta om Falun, men tänkte fortsätta lite med det imorrn på våran tre timmars håltimme. Och idrotten läser jag igenom innan jag somnar sen. Känner mig fan rätt duktig, ni vet inte hur lat jag är med skolan alltså. haha

Sen tycker jag synd om folk som har glasögon 24/7, för jag har bara det när jag läser och sitter vid datan och det är jättejobbigt när det killar på näsan och man ska klia, eller när dom glider ner och man börjar nysa. Eller när man har fått nått i ögat och ska ta bort det, NEHE då sitter det typ ett fönster i vägen. SKITdrygt.

Nu skriver jag massa skit, men jag känner att jag behöver det ;)
Idag är det värsta tv-dagen.
Ugly Betty och Desperate Housevifes, och efter det ska jag fortsätta kolla på en asbra serie- State of Play. HEHHEH

Jag älskar Wayne också, glöm förfan inte det Corr. nejdå nej. Jag ska aldrig göra det. Glömma alltså.
Jag vill ha nästa torsdag för jag är jättesugen på att shoppa och ännu mer sugen på Thaifood ;) Eller hur Joi?

neeeeeeeeeeeej men skit ner er, det ska inte jag göra. Jag ska dricka egengjort bubbelvatten!


MEN JAG HATAR FITTBLOGG.SE
nu gåre inte att ladda upp bilder heller, sug min
ska pang panga er

peace, eller hehe njaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0