historia

Nu har jag pluggat massa om Ludwig, Erikarna, Sigismund, Colbert och massa andra läskiga snubbar.
Undrar om dom om typ 300 år sitter och pluggar på om Caroline, Pilar, Mariam, Nicolina, Johanna, Viktoria, Elvira och Klara osv...  hmm nja , kanske inte om dom 7 sista, men garanterat om den första. För vem kan lyckas vända en karta på over headen fel 1000 gånger innan hon lägger den rätt? Jo Caroline. 
Alltså det var olagligt så dåligt det gick på Johannas och min redovisning, HAHAH men alltså det blir aldrig bra när hon och jag jobbar tillsammans.. Tänk bara på tex samhälls redovisningen. herre
 
mjaaaaa så är det ju snart helg, ja ja ja ja jaaaaaaaa känns som jag har vunnit på lotto

Idag är det paradise hotel och sen so you think you can dance, fiiiiiiiiiin fina grejer det!

Gymmade med Emma idag, gick rätt bra:) FAN vad jag längtar tills vi åker till Göteborg, kommer bli sjukt kul!



och hahahha jag dör jag drömde skummaste drömmen inatt, haha glömde berätta för she-malesen i skolan.. Helt sjukt, kan inte berätta här för då skulle jag fan dö. Eller ja, folk ska inte veta allt. hheehheh nej nu kommer bruttorna få upp förhoppningarna att det skulle vara värsta grejen, men det är det inte. Bara helt sjukt och jag garvar asmycket när  jag tänker på det. hahaha sanslöst


Träning imorrn, sitter fint det.
och fuck Mänie han är en jävla sucker.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0