Happyland

Ett tag där idag var jag på förjävligt humör, trött och sur och sjukt arg! Arg på mig själv för jag är en dålig människa, för jag gjorde illa Nico :( Hon har sagt att det är okej, men jag får ändå dåligt samvete för man får inte slita sina vänner i örhängena !!! Finns typ en oskriven regel på det!
MEN nu befinner jag mig i happyland, och jag vet inte riktigt varför :) Men det är rätt nice iallafall:)

Nu ska jag göra en bra saker lista

♥ Jullov om en vecka, JA JA JA JAAAAAAAAAAAAA äntligen
* Sola imorrn med Vickmeister och Haggan
* Västerås med Haggan på torsdag :D
* SNÖ ute :D Me and Vicks went wild today :D
* Pilly har rakat håret, sååååå jävla ballt!!! Fast jag inte har sett det ännu ;) haha
* Min och mammas deal
* ALLLT är bra just nu :) Känns det som ivarje fall :) Jag brukar inte vara såhär superglad mitt i veckorna, men nu fan :D vet inte vad det är som har hänt :)
skönt iaf

JJAJAJAJ nu ska jag fortsätta lyssna på Maskinens nyaste album Boys II Men, sjukt bra :)

lalalalallalalalaa och det är julafton och nyår snart, vet inte till vilket jag längtar mest.

invägning imorrnbitti, HAHA cpkärring men hon ska få se :)
peace

Kommentarer
Postat av: pillyy

sv; töntig! haha

2009-12-16 @ 13:22:51
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0