Goud daug

Det där med rubriker är inte helt lätt alltså, jag kommer aldrig på några bra rubriker vilket gör att jag bara skriver massa skit däroppe.

Har ridit och ja-det var skitkallt.
Nu sitter jag och har dopp i burken.. Alltså jag doppar prinskorv i rödbetssalladsbruken och sen käkar jag. Käkar som om jag aldrig har sett mat förut. Synd bara att det bara fanns 3 prinskorvar kvar. Jag undrar jag vilket litet slyngel som har käkat upp dom. IIIIINTE jag inte, nejnej. aldrig i livet.

Ska hoppa in i duschen, vilket jag fortfarande inte fattar att man säger.. Jag menar, jag brukar kliva eller gå in i duschen. Men ska nog prova att hoppa idag. Eller okej inte idag, för då kommer jag halka, slå i huvudet och så blir det akuten och inget nyårsfirande för mig heller. Så jag kliver nog idag.

haha ja då har ni fått veta om mina dusch-vanor.
vi hörs kanske senare, nu ska jag sluta lukta häst och kattröv.


Vi är så söööööööööööööta så jag får hjärt-kramp

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0