första december

haha alltså jag kan vara den dummaste jag vet.
Vi satt vid ett bord i cafeterian, tror det var jag, Nico och Vicky. Eller Nico var iaf med.
Och så satt jag och klagade på att det inte fanns några snygga killar i skolan idag, för på tisdagar brukar det vara fullt med snyggingar. Och då när jag sa det kommer två som jag tycker är assnygga (JA Nico jag tycker hans kompis är snygg med) och då skriker jag såklart: MEN NUUUU BÖRJAR DET LIKA NÅTT!!!
hahaha alltså skjut mig, det kanske inte låter så jävla kul. Men jag lovar att det var asroligt


jorå, inte blev det så att jag satt och garvade åt dom som tog sprutan. Det blev istället så att jag satt och bölade medans JAG tog sprutan HAHAHAH. Fyfaaaaan vad jag är rädd för sprutor :(:(:(

nu har jag ont i armen, en jävla smärta fan. haha sanslöst, kommer inte kunna skriva i skolan imorrn. GREAT

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0