felsms

Jag vill verkligen dö, fyfan vad jag har garvat när jag har kollat på den där hemsidan. HHAAAHA

Kolla bara på det här smset nån har skickat jävligt fel


Till: Mamma
Sms: Råkade musprutta i går när jag låg med Fille. Har de hänt dig? Pinit....
Svar: Ja. Det händer alla. Det är inget att skämmas för. Det är bara luft.

Förklaring: Aaaaahhhh  Mamma fick smset som Tove skulle haft. Tove är min äldsta vän.





HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA men jag avlider, fyfan!!!!

peace


Kommentarer
Postat av: pillyy

sv; ja det var synd om mig, men nu har jag fett ont i armen ist efter sprut fan! :P haha

2009-12-15 @ 18:24:57
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0