drop it low

jäääääävligt low dudes, vad händer?

Jag slickar på en turkisk peppar, gillar det inte så mycket egentligen. Bara det som är inuti, och för att komma dit måste man ju tyvärr göra sig av med det som är ytterst. kasst as hell!

Jag sitter också och funderar på om det är parlamentet ikväll, hoppas det för jag behöver se lite sköna människor, lite dregel, lite rövar, lite retardation. Nu tänker ni säkert: Men Corr, varför åker du bara inte hem till Vicky?
Jorå nu hoppas vi på att Vickys övermän visas på tvn istället.

FYFAN NU STOPPADE JAG IN TVÅ JÄVLA TURK PEPPRAR I MUNNEN, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. SMAKA RÖV

Förresten så var det en nära döden upplevelse att rida Puma idag :D HAHA asroligt, FAN vad hon bockade :D
helt wild!

haha och förresten jag fick sån jävla panik inatt. Hade värsta läskiga drömmen om att det brann hemma och att jag inte kom ut. Mitt i drömmen fick jag ett sms (alltså på riktigt) haha typ kl halv två. Och då vaknade jag och hade panik för att jag trodde det var brandlarmet, PLUS att jag hade trasslat in mig i sladdarna till min ipod så jag trodde jag hade blivit bunden och skulle brinna inne!
haha det var kul...
så här efteråt alltså.
Jag vart ändå glad att jag vaknade av smset :)

Vet ni hur mycket jag längtar till Nyåååååååår, fyfan sitter och taggar redan nu. Så nu vet ni tjejer, jag kommer vara helt slut på nyår och bara ligga och dregla :) haha!

ska kissa föfan
peace


den här jäveln är mine om ett par dagar, flippar ur om den ser ut som skit på. Då blire ridtröja av den.

förresten, mitt nyårslöfte ska bli att jag ska sluta svära så mycket. Är så jävla ful i munnen. Fast.... Sen har vi alltid Jannike, ni fattar ni som gör det.

peace igen, kan aldrig bli för mycket av det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0