calle är min idol

Fredag, Idol på tvn, katten bredvid och en pepparkaka i käften. Jag är mer än nöjd.
Calle och Erik till final, annars blir jag tjurskallig. Tove är hemsk. Snygg. Men hemsk.

Skolan idag, helt okej. Dog av garv vid maten och när jag sa att Nico var en hund och när jag 2 sek senare säger att jag gillar att pilla hundar i stjärten. HAHAHAH aarå ibland blir det fel.

Red Puma och Timmy i ridhuset idag. Puma är så brutalt underbar, ni fattttaaaar inte!! Älskar den hästen mer än vad jag älskar mig själv. Sjukt fin var hon iallfall, tro mig :)
Och min prins Timmy var också jättefin, men han är ju lite annorlunda ;) haha

NU ska jag lyssna på Calle igen, kärlek till hans röst och hans lite äckliga hår. haha

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0