allvarligt?

HAHAHA jag måste berätta det hemskaste som hände i lördags. Alltså det var inte hemskt, utan egentligen brutalt förbjudet och helt vidrigt. HAHAHAH
Jag, Amanda och Emelie dansade lite sådär, så kommer det en kille fram och lägger sin hand på min axel, så jag vänder mig om och då säger han: tja, snygga strumpbyxor ska vi hångla? AHAHHHAHAHAHAHAHH vet ni hur mycket jag dog? Fulaste jag hört i hela mitt liv verkligen. Visste fan inte vad jag skulle säga, men sen sa jag iallfall tack för strumpbyxorna och nejtack till det andra.  hhaah herre

Nu är jag lite piggelin igen, sweet :) Den här gången var det faktiskt inte mitt eget fel att jag är trött, utan jag skyller ifrån mig:)

JAAAAAAaharu, ikväll ska jag upp till ridhuset med Puma :) och sen mina vänner blir det SoF och matte plugg :(( Ska sliza mina handleder för det är så jävla trökigt. heeheh

HAHA och jag dör av garv, seriöst gå in på www.felsms.com det är ju brutalt. HAHA tänk själv om man hade skickat vissa sms till mamma istället för Marre eller Pilar. fyfan jag mår dåligt över att bara tänka på det. HAHA

okejokej, nu ska jag typ klä på mig lite kläder, fint de.
Sen ut i stallet och frysa röven av mig.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0