-jag tror inte det där är en mössa

heeeeeeeeeeeeej bloggeeeeeen.
haha

tjipp tjipp, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu för tiden. Men kan börja med att säga att Pilars hår var så jävla sjukt äckligt brutalt vidrigt sanslöst snyggt!!!! Höll på att smälla av! Och nu vart jag assugen att göra nått kul med mitt hår, men vad fan kan man göra för kul med mina små strån på huvve liksom?

Dagens absolut dummaste och roligaste var iallfall när jag och Nico stog och prövade mössor på HM, haha och så prövar jag en mössa som jag tycker är lite klumpig och svår att få till snyggt. Så jag ger Nico en lidande blick och fortsätter att försöka få till möss-helvetet. HAHAH och då säger Nico - jag tror inte det där är en mössa. HAHAHHA jag ville dööööööööö! Det var en såndär rätt tight halsduk som man ska dra över huvudet HAHAHAH. fyfan vad fult!!! och så när  jag kännde efter så var det ju ett hål uppe vid håret där jag stog och höll på. alltså fyfan vad hemsk jag är!!

HAHAHAH nej ska dö

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0