yeah klar:D

Äntligen klar med hästarna och stallet! Har varit ute precis hela dagen! Och satan vad skönt det var att duscha efter att ha klippt två hästar! Kliar ju som fan! haha

Nu dricker jag cola, och kollar på mtv. Det är nått program om unga människor som tappar hår:P Det är skumt. Och så jävla synd om dom:( En kille är 25 och ser ut som om han är 40 år. Och en är 22 och är assnygg, men har värsta flinten på skallen:P

hhahahahhhahahahahahahha, nu kommer säkert tjejerna i min klass tänka att jag borde ha varit med i det programmet :P hahah!
Hahahah,jag var ju allergisk mot ett shampoo :P

Imorrn är det Borlänge,måste gå upp kvart i fem. Killlll me

Min Bunny Sandra har varit duktig idag i Borlänge och vunnit MsvA med Kungen, gratttzzz:D

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0