vilken jävla skitmorgon!

Fyfan den här dagen började ju inte speciellt bra..
Vaknade av att jag var sjukt kissnödig, och jag hatar att vakna så för jag blir assur och måste hoppa ur sängen.. Sen ser jag att min fittiga mobiltelefon inte har laddat färdigt, eller den har inte laddats alls.. Och när jag försöker sätta in laddaren IGEN så funkar det inte :O Jag fick damp och började skrika och kasta telefonjäveln i väggen. Och då i mitt damp-anfall halkade jag på en t-shirt som låg på golvet så jag ramlade. haha det var ganska kul faktiskt, men jag var så arg så det va inge kul precis då:P
Sen gick jag in till mamma och letade efter en annan laddare till mobilen, men hittade inte en enda. FUCK! haha så då började jag skrika ännu mer. Sen skulle jag ringa mamma från våran hemtelefon för hon är inte hemma. Och vad tror ni? Inte en enda av våra jävla hemtelefoner funkade!!! haha så nu kan jag inte ringa nån alls.. och ingen kan ringa mig. helvetes skit.
Sen vart det inte bättre av att det inte fanns något smör när jag skulle äta frukost.

haha, hoppas verkligen att resten av dagen blir bättre än morgonen var iaf..
Idag ska jag rida ut på Timmy och Ricki, skritta ut på Trixie och longera Puma :) Får ju inte rida Puma när jag är själv hemma eftersom hon är lite craaazy :P like me :D

näe, nu ska jag fortsätta sökandet efter den perfekta laddaren.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0