Västerås

Tjo!
Pilly och jag kom hem från Västerås för en liten stund sen, och fyfan vad kissnödiga vi var! haha
Köpte ett linne, en tröja, jeans, skor, smink och nåra ringar :) sweeet! HAHAHHAHA och så var jag så jäävla pinsam. Vi var inne på en affär och så var jag trött så att jag lutade mig mot en klädhängare som var uppsatt på väggen, och då gick den såklart sönder så att alla kläder ramlade ner på golvet ! hahah Dom som jobbade såg inte det, och jag vägrade gå och säga till. Pilar vart skitlack och sa åt mig att dra men jag kunde verkligen inte det så jag fortsatte garva :P hahahaha! Och så var det en kille som såg det också och han höll också på att dö av garv, grejen var att han var rätt söt också. hahhahahaha herregud jag är skitsmart :D

Nuuuu så ska jag pröva kläder!

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah sötnos :D

2009-08-24 @ 22:31:22
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0