söndag

Hola!
Det är söndag, eller man kan till och med säga söndag kväll. Det innebär att det är måndag imorgon, eller hur? Och det innebär att det är tisdag dagen efter, och det innebär ATT SKOLAN BÖRJAR! panik!
haha, ordet innebär är ganska sött. Inne-bär. som om det skulle finnas några bär som är ute :D eller ah, dom växer ju ute iofs... nu vart det svårt. skitsamma.

Imorrn ska jag och Pilly till Västerås ju och det kommer bli asnajs eftersom att jag har lite cash att göra mig av med :D Plus att jag måste köpa pennor och skit till skolan :( haha, hatar att lägga pengar på sånt skit! Fast vafan :D wiie nu kom jag på att jag har ett presentkort på akademibokhandeln :D weeuuu! Fick det när jag bröt bäckenet, så att det kanske är på tiden att det kommer till användning nu.

förresten så har jag varit skitduktig idag! Kom hem från Pilly strax före halv ett, då red jag Puma på ridbanan. Sen skrittade jag ut på Trixie. Efter det mockade jag a loooooooootttt off horseshit och sen red jag Timmy och Ricki på banan :)
Nu förtjänar jag fan att chilla lite tills jag ska sova! Imorrn ska jag ju upp astidigt och rida. Måste hinna rida två styckna,  longera en och mocka innan jag ska ta bussen till Sala som går 10 i 1. Haha, det är fan jobbigt och jag är asseg!


Fan det är ju bara skit på tv också, kunde det typ inte ha varit Brüno på tv ikväll? haha då hade jag dött av gladhet! :D
På femman är det nån film som heter Tribute, men det har redan hållt på ett tag så jag orkar inte fejka att jag fattar vad den handlar om :P haha!

Nej, nu ska jag leta rätt på lite skön musik istället! Hörs imorrn

peace



Min älskade Rickiiiii :D:D och jag ser ut som en fet och sur köttbulle :D i like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0