snälla kära söta gode guuuuud

Om du hjälper mig att komma till London den 8 oktober så lovar jag att aldrig mer svära, aldrig mer dricka alkohol , jag ska gå i kyrkan på söndagar och jag lovar att aldrig mer vara elak! snäääääälllaaaaaaaaa!

Det här är min högsta önskan , och jag ber fan till dom högre makterna för att det ska gå. iiiih
oj shit, nu svor jag också. men jag tror att gudsingen har överseende med det. Man kan ändå inte bara sluta svära helt på en gång.

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
it would be amazing♥

Jag vill ha med mig Pilly och Marre också, ska fan få dom taggade!
Och så måste jag få min mamma taggad :P haha! men vad satan, åh.
Och jag måste få henne taggad fort så man kan beställa biljetter.

peace



Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå vem ska dit :O

2009-08-21 @ 18:43:08
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0