onsdag todayyy

Håller på att lägga upp ett par filmklipp på facebook från Rhodos. Det ena är när Fudd, Sannah och Pilly svänger med när en gubbe sjunger! hahahah jag dör! och det andra är med världens bittraste jannike som får en boll i huvudet. haha!

Nej nu är jag på bättre humör faktiskt :D
Kom på att på fredag ska mamma och jag åka till Hamre och köpa en ny tävlingsskjorta. Anna hade en assnygg hemma i min storlek som jag fan ska ha! haha! Och sen vill jag ha ett par bakskydd till Trixie, men jag vet inte om hon har sånna som jag vill ha.

ikväll är det utröstning i sytycd, det suger för alla är asbra nu verkligen. Men jag håller på Jason, hoppas han vinner hela skiten. eller vad säger du P ? ;D haha!

Nuuu så ska jag snart ut i stallet, bjää jag är trött.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0