Keno

Vart ändrade planer igår, istället för att softa hemma så drog jag, Fudd och Pilly på bio :D Vi kollade på Brüno, och jag skojar inte när jag säger att det är den roligaste jävla filmen jag sett! hahahahahha JAG DÖÖÖÖÖÖR! Herregud, den var helt flippad! haha så nu vill jag se den igen snart! hha, Keno och slangbellan , jag dör igen.

Nu sitter jag hos Pilar, och hon sover :) Ska hem om en timme typ, för jag har fyra hästar att rida idag. Mjäu va drygt :)
Men imorrn ska vi in till Vås och köpa lite kläder faktiskt, jag måste ha nya jeans förfan! Och smink, kul att det är helt slut :P

haha nej nu ska jag nog lägga mig i sängen ett tag jag med!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0