inte okej!

Det är inte okej att skolan börjar imorrn
Det är inte okej att tvingas gå upp svintidigt
Det är inte okej att pinas av dryga lärare varje dag
Det är inte okej att behöva plugga hela kvällarna
Det är inte okej att få oförberedda prov
Det är inte okej helt enkelt!

Och det är fan inte okej att skriva det är inte okej så här många gånger.

Äh, ska snart hoppa in i duschen, sen försöka trassla ut mitt hår :P haha seriöst så har jag världens jävla tova, gör skitont! Grejen är den att jag borstar ju aldrig håret så jag äger inte ens en hårborste, så jag vettefan hur jag ska kunna få bort tovan :P Menmen, dreads är ju snyggt så varför skulle inte tovor kunna vara skitsnyggt? :D

Tänkte på en sak också, varför säger man hoppa in i duschen? Det är ju inte precis så man gör värsta hoppet när man ska in i duschen.. Eller iallfall inte jag, för då skulle jag väl ramla och slå huvudet i golvet och dö eller nått. Det vore fan sorgligt!

Kommer sakna min sommar, mitt sommarlov.
Mycket har fan hänt, vissa skitbra saker och sen vissa saker som man vill glömma.
Vissa saker kommer jag aldrig att göra om. herre.

Neeeeeeej duschen väntar, den ropar på mig nu!

peaceout dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0