Im walking on sunshine

Känns som det iallfall :) This is fun, som jag har sagt hela sommarn. haha;)

Gick upp vid sju, och fan jag var inte ens trött ! :O :D
Tog ut hästarna och fyllde på vatten. Okej, det var skapligt jobbigt att fylla på vattnet för jag vart trött av ljudet av vattnet som rann :P haha!
Nu längtar jag tills jag ska käka lunch :P hhahah! Allvarligt talat, jag är verkligen sjukt sugen på tacos, men jag kan fan inte käka det kl 9 på morgonen. Så jag får vänta tre timmar eller nått, det suger :P

Har suttit och lyssnat på massa nya låtar som jag har hittat. Eller jag vet inte om dom är nya, men dom är nya för mig iallfall :)
Och PLUUUUS att jag just nu sitter och kollar på mtv cribs , och gissa vem som visar sitt crib? ;D Waynnnneee :D
Så nu är jag superglad, han är för snygg! haha

Idag ska jag inte göra nått speciellt förutom att rida och käka tacos ;) mumma




  
rätt skön :)


peaceeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0