home sweet home

Tjuluu :D
Kom hem från Kamenskys igår, och då funkade inte min cp-dator! haha, fan vad arg jag var!
Veckan har varit sjukt kul, Trixie har gått skitbra verkligen och jag och Klara har garvat så vi har dött och sen börjat leva igen.
Mina armar är fulla av blåmärken efter Gustav och Fredric, eftersom att jag tydligen är jävligt rolig att driva med. Ja man tackar.

Imorrn och på söndag ska jag tävla i Tierp. Imorrn åker bara Timmy med och på söndag tar jag med både Ricki och Timmy.
Sen på söndag efter tävligen åker jag till Kamenskys igen, haha jag bor där typ! Men jag blir bara kvar tills tisdagen. Och helvete då är det bara en vecka kvar till skolan börjar :'( Det värsta med att skolan börjar är att våran klass faktiskt kommer vara splittrad, det suger! Även om dom flesta tjejerna kommer gå i min klass... Men ändååååå! haha

Hoppade Timmy och Ricki igår för Lena, gick suveränt. Hoppade bara jättelågt och övade på att få med yttersidan på båda två, efter som att det är det båda behöver träna på. Avslutade med att hoppa upp dom på en oxer på 130, och båda var kanonfina :D Vill verkligen inte sälja dom :P haha

Idag kommer det hö, det är hemskt! haha jag är inte gjord för att arbeta hårt.

Klegg
Djup
ihålig
Klara fucking Kjeller
haha jag dör

peace



jag saknar Rhodos!

Kommentarer
Postat av: pillyy

du är så tråkig, skulle inte du med till uppsala :O shit. haha

2009-08-14 @ 15:35:01
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0