haha men jag orkar inte!

Jag orkar verkligen inte med folk som bloggar seriöst. haha, med seriöst menar jag folk som typ lägger ut bilder på vad dom har ätit, vad dom har på sig, eller vad dom har köpt för nya kläder, eller nytt smink. GAASSSH, vem bryr sig?
Och folk som videobloggar borde ju få en smäll! haha nej jag orkar inte..

Bara för det kommer jag säkert snart göra en videoblogg där jag visar vad jag har ätit, vad jag har på mig och vad jag har köpt för saker.haha

Idag har jag fan varit sanslöst duktig! Gymmandet gick asbra, det var skönt som fan! När jag kom hem red jag Trixie, sen åkte vi till Lena och där red jag Puma :) När vi kom hem red jag Ricki och Timmy :D alla var asfina :) Imorrn ska jag tävla med Trixie i Högbo:) sweet

nu ska jag kolla på tv
peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klart jag fatta sötnos :D:D du måste ju dit firfan! tänk om du får träffa han, liksom jag vet ju hure känns att träffa sin största idol och det är inget man glömmer i första taget så go fot it!:)

2009-08-22 @ 15:16:09
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0