Borlänge (Y)

Wiiie mina hästar har varit så himla fina idag :D:D:D

Ricki hoppade först en 115cm-klass (LA+5) och var nolla och sjukt fin , så vi vann :D Bara jag och Sandra som nollade, säger ju att vi är bra ;) Sen hoppade han en 110(LA) och var nolla i grunden och petade ett i omhoppningen, men det var helt mitt fel! Men vi kom fyra ändå :D Han var verkligen kunglig idag:D

Timmy min prins var också kunglig! Först gick han en 115(LA+5) och hade ett pet, men det var för att jag galopperade dåligt i svängen. Sen gick han en 120(MsvB) och var dubbelnolla:D:D:D wiie, min lille prins kan också ;) Men vart inte placerad,men va fan gör det?  Han var sanslöst fin:D

peace

Kommentarer
Postat av: ida

ååh, va kul :D

2009-08-02 @ 18:47:41
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0