1 vecka

Visst är det tisdag idag? Visst är det en vecka kvar tills skolan börjar? Visst suger det?

hehe
Kom hem från Kamenskys idag, där det känns som att jag har spenderat halva min sommar. Nu var det iallfall sista gången på det här sommarlovet jag var där. Jag och Sofia har bott i lillstugan och haft det asmysigt :D Sofia är skön, min nya lillasyster skulle jag vilja säga. Härligt att hon tar ett år ledigt nu efter nian och jobbar hos Kamenskys :D wie

Trixie har varit jättefin, fan vad mycket som har hänt med henne under sommaren. Nu går det ju fan att rida henne ordentligt på backen!
Puma red jag för första gången idag sen hon skadade sig, JAG ÄÄÄÄLSKAR den jävla underbara hästen! Hon var så fantastiskt sjukt fin så jag började grina. Ni som rider vet när man får den där känslan av att allt är perfekt? Jag har bara gråtit när jag har ridit två hästar. Skylark och nu Puma. Dom är verkligen speciella.

Sista rycket på sommarlovet nu, och inte mycket kommer hända :P haha! På fredag ska jag och Emma börja gymma :) Och på lördag ska jag tävla Trixie i Högbo :)

hehe, idag är det So you think you can dance och jag ska veeeerkligen kolla :D Missade ju förra veckan, och det sög för tydligen så var det sjukt bra! Så bra att Pilly ringde och grät :D haha, det är jag som brukar gråta men nu var det älskling som gjorde det :D hihihi

Neeeej, nu ska jag hämta en Loka och så ska jag duscha.

peace dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0