måndag

Hej :)
Sov hos Pilar inatt, gick till skolan vid tjugo i åtta och hämtade naturkunskapsboken, sen åkte jag hem för jag mådde lite dåligt va ;)
Senare på dagen mådde jag plötsligt ganska bra igen så jag red Puma och Ricki på banan, och sen åkte jag till Kamenskys med Timmy, för Padraig var där. Hoppade en 110 bana två gånger så Padraig fick se Timmy :) Fick jättemycket berömm (stavning?) Timmy var skitfin :D bejbi.

haha, och imorrn ska jag dit igen kl halv åtta på morgonen med Ricki ;) Padraig ville se honom en gång innan han åker tillbaka till irland. Och jag är verkligen helt kär i Ricki :D skitkul att ha honom!

aja .

finalen av sytycd på tis/ons. jag döööör . vafan ska jag göra på vardagskvällarna nu ?
haha :D
löööv

Kommentarer
Postat av: PILLLLY ;)

varför sket du i provet? dåligt corren!

2008-09-30 @ 14:59:48
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0