kyligt värre!

Shit vad kallt det är ute! uuscchh

Har inte ridit någon idag, hovslagaren var här så jag hann inte : / menmen, ska rida alla imorrn så :)
Skolan idag gick bra, haha Pihlström (stavning?) sa att jag,Johanna och Liza är den nya finlandsfärjan . Jag fattade inte så mkt av det, men han tyckte att det var fett roligt, och man vill ju hålla sin mattelärare på gott humör, så det var bara att skratta med <;D

yey, ganska härligt iaf att vi är lediga på fredag :) Då ska jag träna dressyr med Trixie och Puma på morgonen, och sen kanske jag ska med Pilar och Fudd till Sthlm , chilly (Y)

Nu ska jag äta lite, och sen ska jag kolla på Miami Ink :)

Kommentarer
Postat av: pillyy

chilly! (Y)

2008-09-15 @ 21:02:49
URL: http://pillyy.blogg.se/
Postat av: Sandra

synd att ja är i ljungby då. Annars ville ju jag h'älsa på er!

2008-09-16 @ 10:43:33
URL: http://saandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0