jag älskar min tur (Y)

NOT :D

Var på sjukan idag, inte så goda nyheter.
Min handled var jättedålig :/ helt instabil och så har den inte ens läkt helt sen jag bröt den för fem år sedan :O
inte så konstigt att jag har ont !
Sämsta var att det "friska" benet i handleden har växt ännu mer, så att det har blivit ännu större skillnad på benen. Så nu kan dom inte förkorta det ena, för då skulle hela min arm bli jättemycket kortare än den andra .
Så nu måste dom förlänga det korta  , och då måste dom ta ben från min höft att förlänga med :/ JAG DÖÖÖÖR ! Mina ärr på höften som ser hyffsade ut nu, ska köttas upp igen. Om inte dom sitter på fel plats , då får jag fler ärr.
Seriöst jag orkar innnnte. Jag tycker fan synd om mig själv :P

Det värsta är att det kommer ta superlång tid att bli bra efter operationen igen.
Först ska jag ha stygn och gips i 2 veckor, sen tar dom bort stygnen och sätter på ett nytt gips som ska sitta i ca 5 veckor. När dom tagit bort det sa han att det kommer kännas jättekonstigt, eftersom det är nytt ben i armen lixom. Så jag får inte rida på 3-4 månader :OOOOO Måste bara gå på sjukgymnastik å shit.
haha nu börjar jag gråta

plussss att jag får stygn i såret på höften också


ett litet minimalt plus är att dom kanske kunde göra mitt snuskiga ärr finare :) skulle behövas.
än sålänge har jag ju bara 8 ärr. jag tror jag ska börja samla på dom. Jag ser ju ut som värsta krigaren (Y)


hejdå suckers

Kommentarer
Postat av: PILLLLY ;)

åå coorri :( tråkigt att höra, du har ju redan vart med om allt :( plus att du inte kommer få rida :O

love you!<3

2008-09-09 @ 20:29:09
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0