höst !

Hjälp, klockan är tio i åtta och det är nästan helt mörkt ute ! Shit vad fort det går !
Imorse när jag cyklade till bussen vid halv åtta var det superkallt, på måndag blir det att slänga på sig vantar (Y)
Jag avskyr verkligen hösten och vintern. Mörkt när man åker till skolan och mörkt när man kommer hem och ska rida 3 hästar. Tur att vi har ridhuset så nära, annars hade jag inte stått ut !
Det enda jag gillar med vintern är julen såklart, så himla mysigt. Älskar när man tänder massa ljus och så :)

nog om vintern nu :P

Den här helgen ska jag inte göra så himla mycket, eller imorrn ska jag ju som sagt tävla, och sen på söndag ska jag ta en låååång  sovmorgon, jag längtar verkligen !

Nästa helg ska jag vara med Marre, och sen så ska Pilar komma hit och rida :D:D Tur att jag har Timmy som är världens snällaste :D Lovar att Pilar kommer vilja köpa honom och ha i kenneths gamla akvarium :D haha

förresten Pillan , lever Kenneth ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0