höhö tja!

Hejjj

Sitter och softar lite, lyssnar på musik och väntar på att klockan ska skynda sig så att Pillan kommer hit snart, det är ju premiär idag serrni (Y)

Har ridit Trixie redan, men har Jimmy och Timmy kvar. Puma älskling vilar idag, hon var på hoppträning igår, och var såååååå jefla fin :D <3

Sen måste jag säga att det finns en veterinär i stockholm, som även jobbar jour i sala/enköping som man INTE ska ha. Kan inte skriva ut nått namn, men om ni vill veta vem kan ni skicka ett mess eller nått.
Hon gjorde så inte vi får ut något på försäkringen för Skylark. Hon sa i princip att Skylark var lite halt och då ville vi skjuta henne. Så jävla idiotiskt, när det var hon själv som konstaterade att hennes ben var av på två ställen.
subba.
Som att vi inte gjorde allt för att Skylark skulle få leva :( <3 Jag saknar henne så himla mkt, säger godnatt till henne varje kväll innan jag somnar, kan inte fatta att jag aldrig mer kommer få pussa på snuffisen :'( det är jobbigt som det är utan att en fittig veterinär ska komma och göra det ännu svårare.
För det är väl klart att jag så himla mycket hellre vill att Skylark ska leva än att få pengarna. Men nu är hon död, och pengarna är våra , och vi har rätt till dom. Jag menar, det vore skillnad om det handlade om några tusen. Men det är mycket pengar, och varför ska man ha hästarna försäkrade om det ändå inte hjälper när det behövs ?
Och veterinärer ska kunna vara tydliga och kunna ALLT om föräkringar medmera innan dom säger att det är okej att avliva hemma, dock sa denna veterinär klart och tydligt till mamma att det INTE skulle bli några problem med försäkringen om vi tog bort henne hemma. helt fucked up kärring

Kanske ingen som orkade läsa allt, men jag var tvungen att skriva av mig lite, så jävla förbannad. Har vart på dåligt humör hela dagen, men ska se till att bli på bättre nu när Pillan ska premiärrida som sagt :)

btw, helt underbart att det inte är nån skola imorrn, så vi drar till sthlm på förmiddagen. Har inte så mkt pengar bara :/ böhööö. jag är inte van att vara fattig efter min bäckenskada :P haha. det suger, !
kanske kan köpa nått smått å så iaf. Hatar att inte handla !
haha, och så undrar jag vart alla pengar tar vägen ? jag menar jag har ju inte köpt sååå mkt.

aja.
Förresten mina tretornsstövlar kom idag, fick ju skicka tillbaka ett par jag fick, för knappen ramlade av första gången jag använde dom :P haha.
Men nu har jag fått nya ; ) mörkblåa och ASSKÖNA verkligen !

nej, tänkte plocka undan lite på mitt rum innan ms P kommer :)

peace (Y)

Kommentarer
Postat av: ida

fyfan va dåligt med försäkringen ;o

2008-09-19 @ 20:38:34
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0