hey againnnnnn :)

Har tråkigt, så då blir det att skriva några extremt onödiga rader här : )

Lyssnar på musik samtidigt som jag försöker lyssna på vad dom säger på tvn, jag kan liksom inte välja!
Jag är verkligen skitdålig på att välja, inte bara mellan tv och musik , utan precis allt. haha

Älskar verkligen vissa låtar, tyvärr älskar jag dom bara ett kort tag eftersom att jag lyssnar på dom 24/7, och då blir dom tråkiga. Men nu har jag kommit in på andra rundan lixom, lyssnar på gammal musik, skitbra !
men även ogammal också ofcourse !

Här är några jag håller på att tjata ut för tillfället:

Prima J feat Colby O´donis- Corazon
Lil Wayne- Something you forgot
T-pain-Church
Baby Bash feat T-pain- Cyclone
TI & Rihanna- Livin your life


Sometimes you´re feeling so low
When you gotta maintain
Nine out of ten of them run the same game


hejdå suckers, ni kan ju slänga en kommentar va `

Kommentarer
Postat av: PILLLLY ;)

corazon!

2008-09-21 @ 23:32:06
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0